donderdag 21 februari 2013

How about an Orange Flower...

Deze knaloranje retro bloembroche maakte ik een hele tijd geleden. Hij is gemaakt door middel van naaldvilten, een droge vilttechniek. Hiervoor gebruik je een speciale naald met weerhaakjes en door een prikkende beweging te maken in de losse wol blijven de wolvezels in elkaar haken, waardoor het structuur krijgt. Erg leuk om te doen. En heel geschikt als je je even wilt afreageren ;) 



Ik draag hem op deze leuke Fair Trade tas.
 
 
 
Tot morgen!

P.S. Nog zeven te gaan!

10 opmerkingen:

  1. Deze is mooi!!! Mijn lievelingskleur! En naaldvilten wil ik ook zo graag leren, ik ga vlg maand een workshop doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai,chic hoor. Ik zal nog wat moeten oefenen! Inderdaad zalig om je op af te reageren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh..ja..lekker af reageren..en als eind resultaat..wallah..een super knal oranje bloembroche...geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lijkt de maand wel om te vliegen met al je prachtige bloemen. Natuurlijk hoort er ook een oranje bloem bij, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker vrolijk, daar knapt alles mee op ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jemig wat is dit bijzonder mooi zeg!!!
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een hele fleurige! Je slaat je prima door het bloemenproject heen, lijkt me. Ben benieuwd wat er nog komt..... Fijn weekend, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig hoor! Deze vind ik echt heel mooi. Ik heb ze dit zien doen op de hobbybeurs in Zwolle, dat naaldvilten. Misschien, ooit ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog noooooooit gedaan wolvilten, maar het ziet er wel heel gaaf uit zo'n lekker wollig bloemetje! Super vrolijk op je tas!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oranje maakt altijd blij! Dus bij het zien van deze bloem worden de mensen om je heen vast blij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!