woensdag 4 februari 2015

ArchieFoto

Vanaf het begin af aan heeft de naam Picture Day me “dwars” gezeten. Ik zou toch beter misschien een account op Instagram kunnen openen...??? Maar ik heb heel bewust gekozen voor beperkte sociale media. Mijn blog en Pinterest, geen Facebook, geen Twitter en geen Instagram. Maar toch is het een soort Instagram, niet geschoten met de smart Phone (ik begin een uitzondering te worden, zonder zo'n ding, geloof ik), maar gewoon met mijn compact cameraatje. Hoe meer ik erover begon na te denken, hoe fouter de naam Picture Day me in de oren klonk. Blogstagram dan of Instablog...? Neh, dat is het ook niet.


Ruïnekerk Bergen
Het zijn eigenlijk gewoon foto’s uit mijn enorme digitale fotoarchief, die ik dan zelf nog wel de moeite waard vind om te delen, de één wat ouder dan de ander, maar allemaal uit het archief...foto... Ja, dat is het ArchieFoto, met de klemtoon op Foto! Dus ik ga vrolijk verder met m'n eigen ding, maar dan met een naam die me beter zint, ArchieFoto.
Tot later!

4 opmerkingen:

  1. of met klemtoon op archief! Wat een mooi woord is dat. Ik heb overigens ook niet zo'n smartphone...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook geen smartphone en fotografeer nog gewoon met een fototoestel ;) . En ik heb ook geen instagram ;) . Laat die foto's van je maar komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zo'n veegveegding maar foto's nemen met dat spul lukt me niet goed... misschien is mijn ding niet chique genoeg! ;-) Goed gevonden die Archie-f-oto! Leuke foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!