zondag 10 januari 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 1

Wel, niet, wel niet, wel... niet, wel... Een 366 dagen project voor het nieuwe jaar, ik liep er al langer over te denken, maar twijfelde nog aan de haalbaarheid (en nog een beetje...). Ondanks de twijfel ben ik toch gelijk op 1 januari begonnen. En het duurde nog tot 5 januari voordat ik er zeker van was (ohoh).
Elke dag een foto in 2016! Linda Robertus van Shoot trok me over de streep. Ik ga de uitdaging aan, gewoon omdat ik graag (nog) een uitdaging wil. Vaak maakt het je blijer als je iets wilt bereiken. Soms ook niet, maar dan is het even tanden op elkaar en voor nu denken: dat zien we dan wel weer... Daarnaast is de te bewandelen, of beter, de te fotograferen weg naar het doel van elke dag een foto natuurlijk het belangrijkst en het leukst. Dit project dwingt me anders te kijken, bewuster te kijken, meer te zien en creatiever te worden. Dat was ook zo met mijn eigen fotoprojectjes en de Photochallenges (klikklik, klik en klik) waar ik aan mee gedaan heb, daar heb ik toen heel veel plezier aan beleefd. Ik ben heel benieuwd wat dit project me gaat brengen.
De aftrap:

1. Een nieuw jaar van 52 weken...
2. Indrukwekkend Rotterdam
3. Een verse agenda
4. Huiselijk en fotogeniek: avocadoplant versus stofzuiger... eerste wint
5. Barbafoutje denkt er het hare van...
6. Hulpverleningscentrum langs de route naar huis
7. Lunch
8. Rara...
de bomen in mijn achtertuin weerspiegeld in het water op het dak van de schuur... :)
9. De kerstballen zijn uit de boom en weer naar zolder
10. Vette hap voor mijn gevederde vriendjes

8 opmerkingen:

  1. Goed bezig, hopelijk hou je het beter vol dan dat ik heb gedaan! Mooie en leuke foto's, maar dat zijn we gewoon van jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh succes met de jezelf opgelegde opdracht!!! Best lastig (weet ik uit ervaring de klad is er ingeraakt, ik maakte bijna dagelijks een foto voor we naar school gingen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een knallend goed begin voor 2016!!!Je hebt weer mooie foto, s gemaakt!! Wens je succes met je opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé wat een leuke uitdaging... wil dit ook zeggen dat we jou dagelijks in blogland gaan terugvinden? Welkom terug dan! GEwEldiG mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In ieder geval wekelijks voor deze uitdaging, dagelijks gaat me niet lukken. Dan zou ik het denk ik ook niet vol gaan houden, maar of dat nu wel gaat lukken... we zullen het zien. Ik ga ervoor :-)

      Verwijderen
  5. Ha, super dat je meedoet! En mooie eerste serie - die lunch-foto vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!