zondag 28 augustus 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 34

Strak blauwe luchten deze week, tropische temperaturen, voor mij veel te warm. Pogingen om het huis koel te houden, lukken na een paar dagen niet meer, beneden is het 24 graden en boven bijna 30... Daar staat ook de pc... Tijdens het maken van dit blogje heb ik dus wel wat zweetdruppels van mijn hoofd moeten wissen. Maar strak blauwe luchten leveren vaak mooie plaatjes op.
235. Na alle huishoudelijke verplichtingen, boodschappen,
tandartsbezoek en een verjaardag van een 93-jarige (!),
een uurtje mij-tijd... lekker knippen en plakken.
236. Uitstekend ballonvaarweer.
(Het gaat er een keer van komen, de kaarten liggen klaar...)
237. Onderweg zag ik... sleedoornbessen!
De 93-jarige, ze heet Cor, maakt hiervan sleedoornbrandenwijn,
en dat is lekker joh!
238. Veegwolken... binnen 48 uur veranderingen op komst?
239. Nog meer augustus fruit.
240. Vroeg in de ochtend, voor de hitte, heb ik nog wat
kamerplanten verpot. En ik heb toeschouwers... of bedelaars...
Ik zou zo graag willen geloven dat ze voor de gezelligheid
bij me komen zitten...
241. Vanochtend voor de hitte nog een rondje op de fiets,
met dreigende luchten, loom grazende koeien
en zweet op mijn rug.

Fijne volgende week!

1 opmerking:

  1. Voor mij mag het ook wat minder hoor... :) Mag je nu meer lekkers eten, nu je zo veel zweet? Ik denk eigenlijk van wel, wat denk jij? Ik heb al cake op maar nog zin in ijs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!