maandag 27 juli 2020

Long time, no see...

Utrecht
Utrecht
Amersfoort
Amersfoort
Amersfoort
Amersfoort
Amersfoort
Amersfoort
Amersfoort
Dordrecht

Bloggen, het kwam er niet van, geen tijd, geen zin. Misschien stop ik helemaal, misschien ga ik het weer oppakken... Ik weet het nog niet.

Nu post ik dan toch wat foto’s die ik maakte tijdens uitjes met de groep Straatfotografie van de Fotoclub Oog en Optiek, waar ik sinds het najaar van 2018 lid van ben.

Voor fotografieliefhebbers is de tentoonstelling met het werk van Eddy Posthuma de Boer een aanrader. Nog tot 23 augustus te zien in het Fotomuseum Den Haag.

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer opduikt in mijn leeslijst. Mooie foto's plaats je hier, zou jammer zijn als er niet meer volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Willy! Wie weet waar je aanmoediging toe lijdt :-)

      Verwijderen
  2. En eindelijk weer wat te zien :-). Heeft inderdaad lang geduurd. Benieuwd welke beslissing je neemt. Net wat Willy schrijft, het zou jammer zijn als er niet meer foto's zouden volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je compliment! Als de dag toch eens twee keer zo lang zou duren, was de beslissing makkelijk gemaakt ;-)

      Verwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!