woensdag 29 juli 2020

Instagram
















Vier jaar geleden begon ik met Instagram. Inmiddels heb ik 295 foto’s geplaatst en nog veel meer in de vorm van Mijn Verhaal of Stories, net hoe jet het wilt noemen. Het is makkelijk en snel. Misschien wel iets te snel, vluchtig. Het verdwijnt weer na 24 uur, tenzij je er een Hoogtepunt van maakt. Toch vind ik het leuk om een verhaal te maken. Vooral tijdens vakanties is het een snelle manier om direct iets neer te zetten en ik vind het leuk om later terug te kijken. Ik bewaar natuurlijk wel alles ;-) Het fotoarchief blijft uitdijen. Hier een aantal foto’s genomen voor Mijn Verhaal van dit jaar.


8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's. Echte Moon-foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Leuk dat je dat zegt. Ik ga een mentoraat volgen en moet aangeven wat typisch mijn foto's zijn... lastig om dat over jezelf te zeggen. Je hebt me aardig op weg geholpen.

      Verwijderen
  2. Instagram is inderdaad vluchtig. De verhalen bekijk ik soms. De foto's zelf wat meer. Maar ook dat is vluchtig. Mooie en aparte foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... zo schoon! Knap "fotografisch oog" heb jij toch wel! Als je snapt wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!