zaterdag 24 juli 2021

Augustus 2017 in beeld #12

 

Tårup Strand Camping


Nyborg


Holckenhavn

Nyborg

Tårup Strand Camping

Tårup Strand Camping


Nyborg

Tårup Strand Camping


In de zomer van 2017 verbleven we onze laatste vakantieweek in Denemarken, op Tårup Strand Camping. Een heerlijk plek om een poosje te genieten van het weer, het uitzicht, even niets doen dan kuieren langs de zee of door Nyborg. Daar wordt op vaste tijden een oldtimer bijeenkomst georganiseerd door mensen uit de omgeving. Net als in Zweden, zijn er ook in Denemarken veel oldtimer liefhebbers. Leuk om zo’n bijeenkomst eens te bezoeken en een praatje aan te gaan met een eigenaar van een oldtimer. We hebben leuke herinneringen aan deze gesprekken.

We hadden gehoopt dit jaar weer door Scandinavië te toeren. Maar Corona doet ons toch nog een jaartje vakantie houden in eigen land. We zijn dankbaar voor het feit dat we op vakantie kunnen gaan, en er is niets mis met vakantie in eigen land. Maar het reisbloed kriebelt om weer verder weg te gaan, onbekende plekken ontdekken, nieuwe dingen zien. We zullen nog even geduld moeten hebben.

Ondertussen gaan we in eigen land genieten van bekende dingen en op zoek naar nieuwe dingen, nieuwe plekjes ontdekken en nieuwe ervaringen opdoen. De tijd even laten vertragen en tot rust komen.

Ik wens iedereen een fijne vakantie!

3 opmerkingen:

  1. Bij de eerste foto moest ik al denken aan Denemarken ;)
    Heerlijke vakantiefoto's.
    Jullie ook een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bracht me effe in de war ! Ik vreesde dat het al augustus was en dat mag nog een paar daagjes wachten want ik heb vakantie en die mag zo lang mogelijk duren ;) . Fijn hé, zo terugkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om Scandinavische foto's te zien. Een fijne vakantie in Nederland gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!