dinsdag 7 februari 2012

De Groene Roodstaart Loopeend

Jaah, kijk nog maar eens goed, die heb je nog nooit gezien, uniek en enig in zijn soort, laat hij zich hier op ons eerste A4tje aan de wereld zien. Gelijk duiken er allerlei poppetjes op die hem vol verbazing bewonderen. De volgende oefening in het boekje “Hoe teken ik een poppetje” was “ Hoe teken ik emoties”. Nou, de emotie verbazing spat van deze koppies af, al zeg ik het zelf. Duidelijk dat deze laatste krabbels op het eerste A4tje van mijn hand zijn. Rustig door oefenen.



Om het eerste A4tje vol te krijgen heb ik nog wat leuke huisjes getekend. Krijg gelijk zin een heel vel vol huisjes te tekenen, heerlijk dat gepriegel met die raampjes. Wie weet! In ieder geval zijn Keukenprins en ik het er over eens dat het eerste A4tje vol is. Januari is om, dus misschien wel iedere maand een A4tje? We zullen het zien.



Met het volgende A4tje is al een start gemaakt. Maar daarover later meer.

2 opmerkingen:

  1. Wat een knots...gekke..leuke...Roodstaart Loopeend! dat de poppetjes verbaasd zijn verbaasd me niks,ha,ha..
    In het geheel is het een leuk A4tje geworden!!
    Groetjes Mamaloe,

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!