zondag 27 januari 2013

Morgenrood...

Vrijdagochtend kon mijn geluk niet op. Onderweg naar een afspraak stopte ik voor dit plaatje.



Dat moet een zonnig dag worden... Niets was minder waar. Binnen een mum van tijd was het weer eens grijs, meer wit-grijs en mistig. Maar... dat veranderde alles in een sprookjeswereld, door de rijp. Zo mooi! Dus onderweg naar het werk nog maar een paar keer gestopt.

 
 


Gisterochtend was ik een vroege vogel en gelukkig maar, anders had ik dit gemist.



En vandaag... ik had er geen goede hoop meer op, maar aan het einde van de middag... klaarde het toch nog op.



Het lijkt wel een weerpraatje, haha. Nou goed, januari loopt op zijn einde en ik ben wel weer in voor een nieuw maandproject. Er wordt al druk gebrainstormd en gewerkt achter de schermen. Voor de nieuwsgierigen onder jullie... nog even geduld! Fijne week!

5 opmerkingen:

  1. Zo vroege vogel.....wat een bofkont ben jij,wauw...wat een schitterende luchtfoto!!! Het zijn stuk voor stuk prachtige foto,s..dank je! Oh ja... en dan ineens dat rijp op de bomen....Ben gelijk naar het bos gegaan om er van te genieten.
    Fijne week en groetjes,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie luchten heb je gefotografeerd. Die met de roze plukjes wolk is echt bijzonder. Groetjes van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk winterplaatjes. Die met de oranje lucht is echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n maandproject is precies goed en je hebt toch veel afwisselende plaatjes kunnen maken, ondanks het vaak grijze weer. Succes met je nieuwe maandproject en een fijne week gewenst.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt een paar bijzonder mooie luchtfotootjes kunnen schieten!! Ben benieuwd naar je nieuwe project!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!