dinsdag 1 oktober 2013

Oktober Project

Laatst vond ik onder “mijn” boom (heb jij ook je “eigen” boom in het bos?) een scherf van een servies, heel oud, denk ik en hoop ik, met een tafereel van twee mensen... onder een boom. Kan geen toeval zijn hè! En dan ook nog in zo’n mooie vorm. Het leek me leuk om er iets mee te doen. Al snel kwam ik op het idee om er een collectie mee te maken. Allemaal verschillende spulletjes bij elkaar zoeken die samen één geheel vormen. Beetje verzamelen eigenlijk en dan mooi neerleggen. Leuk, ik houd van verzamelen.
 
 
Op Pinterest zie je de mooiste collecties voorbij komen. Heel inspirerend. Ik ben fan van de collecties van Anja Mulder. En laatst ben ik zelf al aan de slag geweest, zie hier. Ik vond het erg leuk om te doen. Beetje neuzen en scheumen om de juiste dingetjes te vinden, heerlijk! Ofwel het “oktober project” is geboren.
 
Nu is het nogal onmogelijk om elke dag zoiets te maken, dan moet ik echt vakantie nemen. Dus ik maak er elke week van oktober één. Oktober heeft vijf weken, dus elke dinsdag van oktober een collectie. Dit was de aftrap.

Nog even over de Photochallenge September, wat een boel leuke reacties heb ik gekregen! Dat werkt heel motiverend en blij-makend :) Dank hiervoor!!

Tot de volgende post!

6 opmerkingen:

  1. oja ik hou ook heel erg van verzamelingen! (maakt niet uit wat eigenlijk :)
    Ik ben benieuwd naar je oktober project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een mooi begin van je collectie! Echt mooi die scherf en de rest past mooi in kleur. Ben benieuwd wat je allemaal gaat verzamelen en waar je het dan vind?
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke vondsten... en het bosje hier beschouw ik altijd zo een beetje als mijn eigen hihi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En zo geweldig om iets onder je eigen boom te vinden (ik vind dus ook dat dat kan, een eigen boom!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bof jij met een eigen boom en daar dan ook nog zo'n mooie scherf onder te vinden. Leuke spulletjes heb je erbij verzameld. Veel plezier voor de volgende 4 weken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om bij je eigen boom zo iets moois te vinden!!Je hebt er een mooie collectie van gemaakt.Verzamelen kan zeker een fijne voldoening geven,ben me er van bewust dat ik dat zelf ook wel eens doe.Zo kwam ik maandag jl. bij het water een dobbertje van een hengel ( de kleurtjes spraken mij zo aan ) tegen en gek genoeg moest die ook mee naar huis,zo zie je maar weer.
    Succes met je volgende collectie.

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!