donderdag 31 oktober 2013

November

Herfst, tijd om terug te kijken op voorgaande periode en de balans op te maken. Ik zie vooral mezelf heel druk geweest zijn en nog steeds zijn... Beetje te druk zo regelmatig. Dus november ga ik eens (proberen) echt wat rustiger aan te doen. Even geen challenge of andere uitdagingen. Wat ik wel zou willen is lezen, fröbelen, beetje zen zijn...
 
http://themindofanexchange.blogspot.nl/2013/10/november-challenge.html
 
Oké, dit was zo ongeveer de tekst die ik in mijn hoofd had voor november... totdat Melissa “roet in het eten gooide” met een nieuwe Photochallenge voor november... Ja... even geen challenge... maar ik heb zoveel plezier beleefd aan de vorige... Dus sliep ik er weer een nachtje over... en ging toch overstag... Wist natuurlijk eigenlijk gelijk al dat ik mee wilde doen, maar ik vond het wijs mijn impulsiviteit even te laten bezinken. Het had alleen geen andere keuze tot gevolg ;)
So wish me luck again!

11 opmerkingen:

  1. Good luck!
    En ik doe mee!
    Want ik heb ook veel te veel (leuke) dingen aan mijn hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel geluk! Ben benieuwd naar je prachtige reeks alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. November dient om roet in het eten te gooien, veel geluk :) ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een uitdaging....veel succes!...Leuk dat er meer mee doen...ook die succes gewenst!...Krijg je na het roet ook nog pepernoten van Melissa??
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tegen dan komt de sint en krijgt ze ne lekker speculaas :P

      Verwijderen
  5. Ja ik herken je verhaal helemaal... druk maar het is ook zo leuk!
    Die fotochallenge klinkt goed. Zal ik me aansluiten? Hmm nog een nachtje erover slapen dan.
    Jij in ieder geval veel succes gewenst. Fijne zondag.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom er gezellig bij :) Je doet het op eigen tempo, laat me zeker iets weten, dan kan ik je linken :)

      Verwijderen
  6. We hebben weer iets om naar uit te kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!