vrijdag 21 februari 2014

Blogmodus en maartse plannen...

Nog precies een week en het is alweer de laatste dag van februari. Voorbij gevlogen. Ik ben door elke dag een foto te maken en te posten weer helemaal in de blogmodus. Hoewel ik het in maart wel iets rustiger aan ga doen. 

Maart... bijna lente... dat geeft me altijd een boost... allerlei plannen komen dan naar boven, net als vorig jaar maart. Van al die plannen heb ik er toch aardig wat waargemaakt. Fröbelen en lezen, daar ben ik veel te weinig aan toe gekomen. Die sjaal ligt er nog steeds... met draadjes om af te hechten en de salontafel... is nog nooit geschilderd.

Ik heb me dan wel eindelijk opgegeven voor de naailes. Uiteraard moet er ook deze maart weer gezaaid worden en de natuur ingaan is en blijft een must om te ontspannen en op te laden... voor misschien wel nieuwe plannen. Hebben jullie al nieuwe plannen voor maart?
Tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. De tuin in. Deze week begonnen. Er komt al zoveel uit de grond. Het wordt ook al steeds lichter dan krijg ik altijd weer meer energie. Heerlijk. Mooie foto's trouwens weer! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nope nog geen nieuwe plannen voor maart. Ik zie altijd wel een beetje hoe en wat eigenlijk. Heb altijd wel meer zin in frobelen als het wat lekkerder weer is hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen plannen, wel genoten van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, prachtige foto's! Altijd veel te veel plannen, hopelijk komen er een paar uit. In elk geval met mijn dochter op stap, ze wordt 18! Zucht... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!