dinsdag 11 februari 2014

Bokeh poging en een hint...

De Winterfotojacht... dat wil nog niet echt vlotten, het is natuurlijk ook helemaal geen winterweer. Winters zelfportret... ik ga maar een poosje met mijn hoofd in de vriezer. Koud hè? Nou, helemaal niet... Of toch wel... met mijn hoofd in de vriezer ;) Het spoort in ieder geval wel je creativiteit aan... Er moet toch iets op de foto komen. En dat gezicht op een onverwachte plaats... oké, niet noodzakelijk winters, maar als je gaat zoeken, vind je niets, tot nog toe. Misschien niet meer zoeken... Je hoort het, de jacht is nog lange niet voorbij...

Bokeh poging
Oh ja, je kunt tot en met donderdag meedoen met de verrassingsgive-away. Vrijdag maak ik bekend wie er gewonnen heeft. By the way... het juiste antwoord is nog niet geraden... Nog een keer goed kijken... Hintje: het bovenste heeft met het blauwe te maken... ;) Daar heb je ook echt iets aan, haha! Succes! 

1 opmerking:

  1. Leuk dat je bezig bent met de Winterfotojacht!
    En die bokeh-poging, die herken ik wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!