dinsdag 25 februari 2014

Tijdelijke voorkeurkleur

Voor de Winterfotojacht is één van de onderwerpen “jouw kleur”. Poeh, best moeilijk, heb ik eigenlijk wel echt een lievelingskleur? Ja, toch wel. Alleen is het met mijn cameraatje best lastig die kleur vast te leggen. Het ijle ijsblauw vlak boven de horizon in de vroege ochtend of vallende avond... Ga er maar eens aanstaan. En groen... Dus eigenlijk twee lievelingskleuren.

En dan heb ik nog de tijdelijke voorkeurkleur, heb je dat ook? Ineens ben ik dan helemaal into een bepaalde kleur. Een tijdlang was dat oranje... Dan is zo’n vaasje bij de kringloop onweerstaanbaar. En toen was het turquoise en daarna petrol en nu gewoon weer groen, maar die is niet tijdelijk ;) Een mens zit raar in elkaar.
Wat is jouw tijdelijke voorkeurkleur? En koop je dan ook gelijk iets in die kleur als je dat tegenkomt?? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, gewoon benieuwd ;) 
Tot morgen!

5 opmerkingen:

  1. Op het moment is mijn favoriete kleurtje bloedrood. Hoe ik er op kom...? Ik weet het echt niet waar die kleur vandaan komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloem! Gemaakt in 2011 lees ik! ;) Super idee!
    Mijn voorkeurkleuren wisselen ook...naargelang het weer, het seizoen, de goesting....naargelang van alles... ben een beetje een kameleon op dat vlak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf zweren bij groen, grasgroen, lichtgroen, donkergroen, kikkergroen ... maar toch heb ik niet zoveel spulletjes in groen. Gelukkig véééél gras buiten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Paars...dat vind ik helemaal geweldig..Ja en daar hoort lila natuurlijk ook bij.,,en oranje vind ik ook een warme kleur,,vind je terug in mijn garderobe..en geel vind ik leuk met pasen..haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kleur is nog een opdracht die open staat bij de Winterfotojacht. Ik hoop dat ik nog een regenboog kan fotograferen ;-)

    Heb je mijn mailtje vanuit Tjechie nog gehad of zal ik het nogmaals sturen?

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!