woensdag 5 februari 2014

PC perikelen...

Toen ik mijn blogbericht van gisteren terugzag en eens op de tekening klikte, haha... wat een vette ezel heb ik getekend :) Dat viel me nu pas op. Goed, dat even terzijde.

Ik heb nogal problemen met mijn pc. Het lukt me niet om foto’s in mijn blogbericht te plaatsen. Ik hoor de raderen draaien... hoe doe je dat dan... Gek genoeg lukt het wel met de tablet... Ik voel een pc crash naderen... Maar misschien is het iets met Blogger (hoop ik, tegen beter weten in), heeft iemand dezelfde problemen?? Ik zet de foto’s eerst in Picasa en van daaruit plaats ik ze in het blogbericht. Nu kon je voorheen zo leuk je foto’s een retrogloedje geven in Picasa... niet meer... Ligt dat ook aan mijn pc of aan Picasa?? Iemand?? Nu heb ik zelf maar wat gephotoshopt met sepia, ach, nog best een aardige haarpluk geworden. Alle tips over makkelijke bewerkingsprogramma’s zijn welkom... uh, moet wel even vermelden dat ik nogal een fossiel exemplaar ben, heb geen Smartphone...
Tot morgen!

5 opmerkingen:

  1. Jezus, wat moeilijke vragen stel jij! ;) Ik weet nougabollen af van bewerkingsprogramma's... ik zwier mijn foto's gewoon "boeverdebaver" (=limburgs!) op mijn blogbericht... Bewerken? Daar moet ik me dus ook eens mee gaan bezighouden... bij picmonkey staat er zoiets. Maar dat zal je wel niet bedoelen?
    Leuke foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook geen flauw idee.
    ik moet die wel in Picassa zetten, anders lukt het ook niet meer.
    maar ik weet zelfs niet hoe je bewerkt in Picassa en heb ook geen smartphone :)
    Mooie pluk toch hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk haar heb jij!
    Bewerken doe ik wel in Picasa (o.a. mijn naam op de foto). Maar uploaden doe ik gewoon vanaf de harde schijf. Ik klungel ook heel iets af.... en hoop dat je veel reacties krijgt, dan kan ik lekker meeliften :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zijn meer van die problemen las ik. Bij sommigen is het na enige tijd weer normaal. Bij mij werkt picasa bewerken wel. Je bedoelt de jaren 60, lomo e.d. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha fossiel! Ik kan je ook niet verder helpen met je computer problemen... succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!