donderdag 6 februari 2014

Rara, wat is dit...

Vandaag een “rara” foto... Wie ziet wat deze foto laat zien... gut, hoe zeg ik dat nu weer. Ofwel raad de plaat! Voor degene die weet wat ik hier op de foto heb gezet, heb ik een verrassingsprijs! Voor mezelf ook nog een verrassing wat dat dan zal zijn, maar dat komt goed. Ben benieuwd...

Dank voor jullie reacties op mijn foto en vragen van gisteren. Ben nog niet heel veel wijzer, maar toch mijn dank! En ook voor de Vlaams/Limburgse taalles van Onlie Mie, geweldige woorden!
Succes met raden en tot morgen!

17 opmerkingen:


  1. Gokje ......gekreukt papier...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het echt niet. De echtgenoot hier denkt een lichaam onder lakens...(daarvoor heeft ie vrijwel op zijn kop voor de foto gestaan!) Wensdromen haha!
    Ik hou het bij verfrommelde lakens maar het is een gokje... want ik zie het echt niet...
    Eerst dacht ik ook gekreukt papier maar dat is te voor de hand liggend... denk ik.
    Ik ben benieuwd! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, een pedaalemmerzak die ergens op ligt, want er schijnt iets blauwigs doorheen. Hij ligt op het gasfornuis denk ik. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je zelf papier gemaakt uit plastieken zakjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Of is het een zeil dat je over iets gelegd hebt om af te dekken terwijl je iets gaat verven?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie precies kleine gaatjes dus erg groot kan het niet zijn... Je ziet, ik ben volop aan het meedenken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oef ik wil graag een hulplijn inschakelen, heb namelijk geen idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In eerste instantie dacht ik aan een wolkenhemel! ;-)
    Toen dacht ik een plastic zak over de badmat.
    Bij die plastic zak blijf ik, er zit ook condens op dat zie je aan de belletjes (het zou ook nog een douchemuts kunnen zijn, ook van plastic).
    Het blauwe fascineert. Een handdoek, een blauwe came?
    Geen idee....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben al verschillende keren komen kijken, maar ik weet het nog altijd niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie het niet, een hoesje tegen de regen om een fietszadel??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn natuurlijk je nieuwe stoere blauwe laarsjes!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik weet het niet! Misschien is dit nog het beste antwoord?
    Allé toch nog een poging :
    Een witte doek of laken dat net in het water zinkt? Maar dan kloppen die belletjes weer niet...pffff moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bernadines optie hierboven lijkt me inderdaad nog een goeie. Ik geef het op. Ik zie het echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Simone,

    Leuk zo'n zoekplaatje, ik denk dat het 2 smurfen zijn die verdwaald waren in de de diepvries en nu liggen te ontdooien ;-)

    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Of misschien is het het Koekiemonster, die zo'n honger had, dat hij alle koekjes uit de zak heeft opgegeten en nu aan het plastic is begonnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!