zaterdag 1 februari 2014

Pauze is voorbij...

Anderhalf uur geleden bedacht ik dat het hoog tijd is om weer blogactief te worden. Op 1 februari 2014, vandaag dus, nu! Over 49 dagen sluit de Winterfotojacht, waaraan ik van plan was mee te doen. Ik heb een handje vol foto’s dat geschikt is, maar dat is het dan ook wel.

Tijd om de camera weer ter hand te nemen en op jacht te gaan. Ik maak het mezelf gelijk maar moeilijk, naast de Winterfotojacht wil ik elke dag van februari een foto maken en posten. Zomaar, met of zonder commentaar, geen onderwerp of thema, gewoon wat ik die dag geschikt vind voor een foto. Even weer de ogen wijd open, om meer te zien, om anders te kijken naar het leven van alledag. Tot morgen...
 

5 opmerkingen:

  1. Kijk nu toch eens! De bril van mijn opa! Hoe is die bij jou terecht gekomen? ;)
    Mooie kleur je foto!
    En welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed plan, eerlijk gezegd ben ik nog niet in blog-modus, maar dat komt vast wel weer. Succes met je foto's.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!