vrijdag 14 februari 2014

Uitslag en oplossing...

Tada... tateretateretaaaah... De uitslag van de verrassingsgive-away! Ten eerste wil ik iedereen heel erg bedanken voor het meedoen. En dan de uitslag: niemand heeft het goede antwoord gegeven. En daarom geef ik twee verrassingen weg. Logisch toch! Ik heb alle antwoorden in drie categorieën verdeeld. Voor wie er helemaal naast zat of het niet wist, helaas, geen prijs. Er zijn drie antwoorden die het meest in buurt komen van wat er op de “Rara foto” te zien is. En dat zijn deze:

Gevouwen, gehusseld en er één winnaar uitgetrokken: Bernadine, gefeliciteerd! Je bent de winnaar van de eerste verrassing ;) Wil je mij je adres mailen?

De derde categorie moest in het leven geroepen worden, er waren een aantal wel heel foute, maar erg originele antwoorden. De echtgenoot van Onlie Mie dacht aan een lichaam onder lakens... zozo... Bernadine zag er mijn nieuwe stoere blauwe laarsjes in, heel knap! Anita spande de kroon met in de vriezer verdwaalde smurfen die nu liggen te ontdooien, ha, daar had ik gelijk beeld bij, haha. En het hongerige Koekiemonster, dat van ellende aan het plastic zakje (heel goed) is begonnen...
Anita krijgt ook een prijs, te weten de tweede verrassing! Gefeliciteerd! Je adres heb ik nog.
Wil er nog iemand weten wat het goede antwoord is?? Het is een boterhamzakje, jaaah, met daarin inderdaad wat condens. En daaronder ligt mijn broodtrommel. Ik zei toch dat het bovenste met het blauwe te maken had ;) Ik las eens ergens dat je overal een interessante foto van kunt maken. Dus nam ik tijdens de lunch de proef op de som. Ik denk dat het wel aardig gelukt is.
Tot morgen!

7 opmerkingen:

  1. aha tja was ook wel erg lastig hoor! Ik eis een herkansing ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig. Gewoon een boterhamzakje. We dachten allemaal veel te ingewikkeld. Gefeliciteerd prijswinnaars! Fijn weekend en doe mij nog maar eens zo'n raadselachtige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, ik weet niet of ik meedeed maar proficiat aan de winnaar! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaar! Oh de echtgenoot gaat ontgoocheld zijn! Hij was nog zo zeker van zijn stuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Simone,

    Zo'n eenvoudig item en dan nog niet kunnen raden... tja, toch bedankt voor de verrassing ;-) Wens je een heel fijne rest van de zondag... geen winter, maar lente.

    lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan reageert de winnaar niet omdat ze is ondergedoken! :-)
    Dus bij deze alsnog: Jaaaa gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!