maandag 17 februari 2014

Naailes

Eindelijk heb ik me dan opgegeven voor naailes... Dat was ik een jaar geleden zo ongeveer al van plan, maar ik stelde het steeds uit... Beetje bang eigenlijk dat ik er niets van terecht breng. Heel, heel lang geleden heb ik wel eens iets gemaakt met de naaimachine, maar ik denk dat ik nu de draad nog niet op de spoel gezet krijg. Dus begin ik bij het begin, het patroon overtrekken.

Ik had gehoord dat er een wachtlijst is, maar tot mijn grote verbazing werd ik vandaag ook gelijk gebeld. Er zijn twee data waarop er alvast een plekje vrij is door uitval. Nou, helemaal geweldig. Nu gaat het echt gebeuren, woensdag 26 februari is mijn eerste les. Nog gezocht: eenvoudig patroon, met niet teveel delen om aan elkaar te naaien. Ik houd me aanbevolen! Wordt vervolgd...

7 opmerkingen:

  1. Goeie grutte zeg...wat een uitdaging.Je hebt je mooie speldeknopjes al te voor schijn gehaald..Slim hoor om heel simpel te beginnen...Heel veel naai plezier en heel veel succes!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak momenteel een jurkje uit de "viktor"... poepsimpel! Een voorkant en een rugkant en aangeknipte mouwen! Zonder figuurnaden! Kan het simpeler?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je op les gaat... daar leer je net de kneepjes die je thuis niet zo voor elkaar krijgt. Een eenvoudig patroon. Wat zoek je precies, ik heb nog wel een boekje met e.e.a. liggen, dat stuur ik je graag toe.

    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, super dat je op naailes gaat! Heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!