zondag 25 maart 2012

Dagje op de fiets


Op het moment ontbreekt het me nogal aan tijd om te bloggen en als ik dan tijd heb, vind ik het veel te mooi weer om binnen achter de pc te zitten. Maar dit wil ik toch even delen.
Afgelopen vrijdag was het al bijna zomer, terwijl de zomertijd nog moest beginnen. Wat een heerlijk weer. Dat deed ons besluiten er een dagje op uit te trekken en wel per fiets, langs de IJssel.
Een foto impressie:
Bij Kasteel Middachten
Het kasteel met tegenlicht

Bosanemonen

Ook hier padden onderweg

Oud Middachten


Onderweg
Decoratief hekwerk

Let op de melkbussen!

Pittoresk Ellecom

Trapgevels in Doesburg

Knalpaars!

Fotogeniek wasgoed

Doesburg in de verte

Pontje bij Dieren


Onderweg naar huis
Jummie!

Het behoeft geen uitleg dat we geweldig genoten hebben deze dag.

9 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtige foto's van een heerlijk dagje! Ik geniet gewoon lekker mee, extra leuk omdat wij twee jaar geleden daar zelf ook een fietstocht hebben gemaakt! Het pontje bij Dieren staat zelfs ook op mijn blog, wat leuk om dit weer bij jou terug te zien!! Zou zo weer terug willen... zucht ;)! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je er ook bent geweest, het is daar goed vertoeven! Wij zijn er ook al eerder geweest, het Hanzestedenpad loopt daar ook, we hebben een heel groot gedeelte al gelopen. Nu nog een keer afmaken... ;)

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke plaatjes. Holland op z'n best!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is me allemaal heel bekend. Heerlijke route en pannenkoeken. Het wasje vind ik schitterend!
    Fijne week,lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig, daar in de buurt heb ik gewoond en een gedeelte heb ik ook eens gefietst op een mooie zomerdag. Originele foto's heb je gemaakt, vooral die met het wasgoed vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo,n fietstocht!!
    En wat een schitterende foto,s!!
    Dat wasgoed,ja ook ik vind het erg leuk .
    Groetjes en nog een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij mij hangt de was er niet zo bij. Wat een leuke foto. Maar de paarse deuren vind ik ook heel mooi en de padden natuurlijk. Wat een geweldige dag hadden jullie. Wij ook hier. Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!