zondag 25 januari 2015

Opruimcollectie...

Het opruimen in Huize Sierkip vordert heel gestaag. Tijdens al dat opruimen kom ik van alles tegen, onder andere deze rommeltjes, die samen een mooie collectie vormen.

Het opruimen van digitaal (vakantie)fotomateriaal is even behoorlijk gestagneerd. Ik ga proberen binnenkort de draad van de vakantiefoto’s op zondag weer op te pakken. Ik ben gebleven bij de zomervakantie van 2013, dat is al weer lang geleden! Binnenkort dus...
De foto’s van Picture Day zijn het resultaat van gewoon vaak en veel foto’s maken van van alles en nog wat. Ook in die wildgroei van foto’s moet enige orde aangebracht worden. Alles op zijn tijd. Misschien een keer een maandje elke dag zo’n foto?? Wie weet...
Tot later!

6 opmerkingen:

  1. Rommeltjes? Stuk voor stuk leuke dingetjes.. hebbedingetjes!
    Fotootjes opruimen staat hier ook op het programma... voor ooit eens! Pfff... een werkje van lange adem gaat dat worden. Vind jij het ook zo moeilijk om foto's te wissen... ik twijfel daar altijd zo ontzettend over...
    Dus dat wordt een heel moeilijk werkje voor me... en in jouw geval zou ik dat al helemaal niet kunnen... zulke mooie foto's dat jij maakt!
    Veel opruimplezier en een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, ik heb ook nogal moeite met het wissen van foto's of het uitzoeken van de beste uit 10 van hetzelfde onderwerp, haha. Wat maken we het onszelf toch moeilijk!

      Verwijderen
  2. Oh al die leuke rommeltjes....
    Opruimen, waar dan, weggeven of neerzetten (altijd weer een luxe dilemma!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi al die spulletjes zo samen. Succes met je enorme foto klus......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo heb je zeker een leuke collectie van al je rommeltjes...en foto uitzoeken..haha..ik ken dat probleem ook.Oeps...niet helemaal scherp...zal ik die dan maar weg doen...ach nee...toch nog maar even bewaren...is toch wel een bijzondere foto...ga zo maar door.
    Wens je succes met je fotootjes en de rest! Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, wat een mooi plaatje zo bij elkaar!
    Wat goed dat je zo bezig bent met opruimen, ik heb ook nog een aantal lades met behoorlijk veel troep..
    Ook m'n laptop zou ik eens moeten opruimen! Overvolle mapjes met onnodige spullen, hele oude foto's en huiswerk van vorige opleidingen.. dat mag allemaal weg of op een externe harde schijf! Wordt m'n laptop vast ook weer een stukje sneller van ;).
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!