dinsdag 10 maart 2015

Pink Citroen

Laatst schreef ik over de kleur roze, met name over pastel roze, dat die kleur niet echt mijn ding is... Grote uitzondering geldt voor bloemen, ik vind bloemen in welke kleur roze dan ook ALTIJD mooi :) Ook zonder de combinatie met een andere contrasterende kleur.

Deze schoonheid stond op een tafeltje in het restaurant van Kasteel Het Nijenhuis in Wijhe, dat we zondag 22 februari bezochten voor de tentoonstelling A’dams en Eva’s van Paul Citroen. Prachtige portretten, waarvan een paar van mijn favorieten hieronder.


Ik denk dat ikzelf voor even een enigszins vreemd portret was op het moment dat ik het vaasje met de bloem van een andere tafel haalde en er vervolgens vol overgave een poos met mijn camera boven hing. Pau(ste)l roze met Citroen geel...

3 opmerkingen:

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!