zondag 1 mei 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 17



116. Huh... Een vijverloze tuin hier en toch bezoek van deze visdief,
twee maal, want hij was er afgelopen zondag ook al.
Wat zijn reigers eigenlijk groot! Die poten!
(Beetje wazig door de dubbele ruit.)
117. Dapper bloempje trotseert de winterse buien van april.
118. Koningsdag! Het was gezellig en wat hadden we geluk
met het weer!!!
Oké, kan beter, maar lang niet zo slecht als er voorspeld was.
119. Onderweg zag ik... en werd ik gezien...
120. Een schoonheid bij mijn moeder op de vensterbank, mooi hè!
121. Keukenprins bakte zaterdag lekkere muesli koeken.

122. Barneveldse Beek “straat”...
zag ik vanochtend tijdens een wandelingetje.

De rest van de maand mei ga ik het wat “rustiger” aan doen... Nog steeds elke dag een foto... uit 2009... Uitleg volgt later... over een maandje ofzo...
Daaag!

3 opmerkingen:

  1. Die reiger is mooi. We zien ook wel eens een reiger die onze vijver probeert leeg te vissen. Vaker zien we de sporen van de reiger in de vijver :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah een maandje rust? Nu ben ik doodcurieus... foei toch! ;-) Prachtige foto's! En leuke bovendien!
    Fijne maand mei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat joekel van een reiger zeg! mooi gekiekt! Brrr.. het was wel koud met Koningsdag... gezelligheid gaat toch voor alles.. Chinees-lantaarntje.. oooh wat een schoonheid!!! Mmmm dat ziet er lekker uit keukenprins!!!!het water loopt me in de mond. Leuke foto's!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!