vrijdag 22 juli 2022

Solo traveling July 2022

 

Fliertpad Twello

Fliertpad Twello

Fliertpad Landgoed 't Schol

Fliertpad Landgoed 't Schol

Fliertpad

Fliertpad Landgoed Hunderen

Fliertpad

Overgang Fliertpad naar Avervoorderpad

Avervoorderpad

Avervoorderpad Vliegveld Teuge

Avervoorderpad

Avervoorderpad Huize Avervoorde

Avervoorderpad


Vorig weekend trok ik er in mijn uppie op uit om te wandelen. Geen betere manier om je hoofd leeg te maken dan flinke afstanden lopen, gewoon in je uppie. Ik liep eerst het klompenpad Fliertpad bij Twello, overnachtte bij een Vrienden op de Fiets adres in Twello (ook voor wandelaars) en liep de volgende dag het klompenpad Avervoorderpad, boven vliegveld Teuge. Het weer en de routes waren prachtig, mijn hoofd werd leeg en ik keerde weer opgeladen naar huis terug. Het was een nieuw avontuur, voor herhaling vatbaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!