vrijdag 27 januari 2012

Nieuwe Sieraden 1

Ze liggen al een hele tijd te wachten, verschillende nieuwe sieraden die ik de afgelopen tijd gemaakt heb. Vandaag had ik dan eindelijk tijd en mooi weer om te fotograferen samen. Het was iedere keer wat, had ik tijd dan regende het, was het mooi weer, moest ik werken of had ik andere dingen te doen die niet konden wachten. Maar vandaag is het gelukt, alle nieuwe sieraden zijn vereeuwigd.

Ik ga proberen ze allemaal achter elkaar te laten zien, elke dag één, voor acht dagen lang... Ben benieuwd of me dat gaat lukken. Vandaag nummer één, is een armband in zwart-grijs, oranje en goud. Ik heb kralen gebruikt van vilt, lavasteen, glas en hout. Een spannende combinatie, zowel in materiaal als in kleur.



5 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhh ik vind deze al prachtig !!!!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer zo lekker creatief bezig geweest bent! Kun je weer trots op zijn! Alvast een fijne zondag, groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie armband!!!vind de combinetie ook erg leuk.
    Fijn weekend...groetjes Mameloe,

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!