dinsdag 30 september 2014

September... in de tuin...

September... voor mij één van de meest favoriete maanden van het jaar. Ik houd van het licht van de steeds lager staande zon diffuus door de ochtendnevel, omlijnd door het vele spinnenrag. Een uitgerijpte zomer, een intredende herfst. De zon die nog een aangename warmte geeft, de nachten die zorgen voor verfrissende koelte. Nog bloeiende bloemen, al rijpende zaden, het nog aanwezig groen, dat zich langzaam terugtrekt, om te veranderen in de mooiste goudtinten. Best of both seasons.




Fijne laatste septemberdag, ik wens je een gloedvolle oktober.

9 opmerkingen:

  1. Ja mooi! Ik ben nog jarig ook in deze maand. Altijd afwachten wat voor weer het is, heel zomers (zoals nu) of koud en herfstig. Prachtige foto's!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's en ik ben het helemaal met je eens dat september een geweldige maand is. Zo heerlijk nog de zon en je weet dat het iedere dag de laatste mooie dag zou kunnen zijn, maar toch. Geniet er ook van en fijne avond.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja elk seizoen heeft zo zijn eigen moois. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...op een moohoooie zomerse dag in september!
    (wat spiegelt er nou in je eerste foto?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een lensflare, zoals dat zo mooi in fototermen heet, heb ik veel op geoefend o.a. met de Photochallenge September vorig jaar:http://desierkip.blogspot.nl/search/label/Project%20Photochallenge%20september%202013

      Verwijderen
  5. Een hele mooi maand prachtig in beeld gebracht! Ik heb genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!!!!!!!!!! wat een prachtige foto,s!!!!!!!!!!!! en wat heb je het mooi verwoord...wordt je even helemaal stil van!Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!