zondag 3 juli 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 26

179. Avondschemering, mooiste moment van de dag!
180. Onderweg zag ik...
181. Dat staat als een paal boven water...
182. Kadootje om te geven, moet mezelf dit ook
maar eens cadeau doen, zo mooi!
183. Op de helft!!
184. Ze zijn er weer, Hollandse kersen, mijn favoriete zomerfruit!
Ik heb de hele bak in mijn eentje opgegeten...
185. Zon en regen wisselen elkaar ook vandaag weer af.
De petunia vind het prima en tiert welig.

Vlak voordat ik op de helft van mijn 366 foto project was, had ik de neiging er de brui aan te geven. Mijn foto archief puilt uit en ik maak elke dag weer nieuwe foto’s... Het is tijdrovend... maar ook weer leuk. Dus besloot ik door te gaan, wat vaker mijn archief in te duiken om op te ruimen en het één met het ander te combineren. Zo nu en dan ga ik wat archieffoto’s voor dit project gebruiken. Dan snijd het mes aan twee kanten.
Een mooie volgende week gewenst, met hopelijk wat meer zonneschijn.

6 opmerkingen:

  1. Zou het helpen wanneer we met z'n allen de zonnedans doen? Want nu begin ik er echt van te balen!!! Mooie foto's alweer... en voor jou ook een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het heerlijk kersen eten.
    Mooie serie foto's.
    Prachtige avondschemering.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Pioen. Ze zijn hier al weer weg in de tuin. De kersen zien er heel smakelijk uit. Mooie foto's heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop ooit nog eens een keer zulke mooie foto's te kunnen maken. Die van de kersen is perfect.

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!