donderdag 28 februari 2013

Final Flower...

De allerlaatste dag van februari en daarmee ook de allerlaatste bloem van dit “februari project”. Voelt een beetje dubbel. Aan de ene kant ben ik blij dat het erop zit, aan de andere kant neem ik met een beetje weemoed afscheid van mijn projectje...
 
En waar is dit project nou helemaal goed voor geweest? Ik heb nu een heleboel bloemetjes ;), kreeg erg veel leuke reacties, en veel nieuwe volgers, ik heb veel fröbelplezier gehad, maar ook best wel fröbelfrustratie, goed voor mijn creativiteit, ik heb veel nieuwe dingen gedaan en geleerd, had regelmatig tijdnood en een beetje stress, heb geleerd prioriteiten te stellen (je wil niet weten wat een berg was- en strijkgoed hier ligt en wat er aan stof rond dwarrelt...), dus ook leren loslaten ;).
Haakpatroon bloemen onderzetters van Grietjekarwietje
Al met al heb ik er erg van genoten! Maar of ik ooit weer zo’n project doe, voor elke dag iets maken... denk ‘t niet. Het heeft in ieder geval wel iets aan die vlagen van overmoed gedaan, een 365 dagen project gaat het nooit worden... Maar zeg nooit nooit...
Wat ik in maart ga ik doen... dat vertel ik morgen!

Verder wil ik iedereen heel erg bedanken voor de enthousiaste reacties, die mij stimuleerden om door te gaan en dit project af te maken!!

Tot morgen!

6 opmerkingen:

  1. Mooie laatste bloem heb je gemaakt. Nu heb je tijd om alle achterstand weg te werken. Ik vond het een erg leuk project, maar ja ik hoefde alleen maar te kijken. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou maart roert z'n staart zeggen ze toch altijd? Dus eh.... iedere dag iets met een staart?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan heeft het je toch meer gebracht misschien dan je in eerste instantie dacht! Enneh, de laatste bloem is een schatje. Ben benieuwd wat maart brengt.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb genoten van je februari-project!!!
    Mijn complimenten voor je enorme inzet...
    Oh..ja..en je hebt ze allemaal leuk gefotografeerd!Je afscheids-bloem is ook erg leuk!!!
    Fijn weekend en tot maart..ben natuurlijk reuze nieuwschierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt het maar mooi volbracht, dus je mag met recht trots zijn op jezelf en het was leuk om te volgen hoor al die verschillende bloemprojectjes, maar kan me voorstellen dat er best druk achter zit als het iedere dag 'moet'!! Ik las dat je voor Maart ook alweer plannen genoeg hebt....gaan vervelen zul je, je niet denk ik:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!