dinsdag 5 februari 2013

Flower Cookies

Wat met klei kan, kan ook met deeg, zandkoekjesdeeg... toch? Uiteindelijk zijn het dan wel bloemenkoekjes geworden, maar niet geheel langs de weg die ik voor ogen had. Hét bewijs dat ik dus geen al te beste koekenbakker ben. Zondag bedacht ik dit, dus moest ik het doen met wat er in huis was, juist: ingrediënten voor zandkoekjes. De geringe ervaring laat zien dat ik er geen benul van had dat ze zo lekker zouden uitlopen.

De 'gelukte' versie
 
Maar niet getreurd, dan nog maar een keer de uitsteekvormpjes erin en voilà, alsnog bloemenkoekjes. Ze smaken overigens wel heerlijk, maakt niet uit in welke vorm. Met dank aan Keukenprins voor zijn assistentie. Krijg ook hulp bij het opeten, dat is dan weer jammer... ;)
Wat er zoal misging...

Voor degenen de het gemist hebben: kijk ook even bij de bloemen van gisteren, die geef ik weg! Meedoen kan tot en met 28 februari!
Hiervoor ben ik op weg naar huis vanmiddag toch even van mijn fiets gestapt. Mooi hè!
 
Nog een beetje januariproject ;)
Tot morgen!

6 opmerkingen:

  1. Koekenbakker of niet....ze zien er uit om op te vreten..uh..eten!erg leuk!!
    Je bent toch een klein keukenprinsesje..
    Prachtige luchtfoto!!Ja nu merk ik pas dat ik het januariproject mis.
    Groetjes en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koekbloemen dit keer. Die zien er lekker uit. En een hele mooie lucht! Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, nu had je een dubbele portie koekjes.
    En wat een mooie luchtfoto weer. Maak er gewoon een 365-dagen-project van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, geen koekenbakster, je mag ook ergens niet goed in zijn ;-)
    Ze zien er in ieder geval wel mooi uit!
    De luchtfoto is heel goed gelukt, kan zo op een ansichtkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het belangrijkste is dat ze lekker zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie koekjes en nog lekker ook: wow!
    en wat een lucht!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!