vrijdag 15 februari 2013

Pearl Flowers


Tijdnood dreigt. Deze week ben ik ’s avonds begonnen met een bloemenbroche van miyuki rocailles. Moet heel mooi worden, alleen neemt het iets meer tijd in beslag dan ik had gehoopt. Die broche gaat niet in mijn projectje passen, als het me al überhaupt lukt hem te maken, want hij is best ingewikkeld. Resultaat voor vandaag: nul bloem! Aahhggrr, ramp!
 
Dan maar iets wat ik al enige tijd geleden gemaakt heb. Een bloemetjesarmband van glasparels. Dit patroontje was ook iets ingewikkelder dan ik in eerste instantie dacht. Maar het is me toch gelukt. De bloemenbroche zal me ook wel lukken, maar dan na februari, als de tijdsdruk om bloemetjes te maken weg is. Nee, het leven van een bloemetjesmaker gaat niet over rozen ;)
Tot morgen!

5 opmerkingen:

  1. Hahaha...nou na februari kun je de bloemetjes weer buiten zetten:-) Ik vind het een prachtige armband! Grtzz.. Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh..bloemenramp?? het geeft niet...
    Je hebt toch maar een mooie bloemetjes armband gemaakt!!We zeuren niet over het hoe en waarom....aardig zijn wij..hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ehm ehm kan ik ook nog een leuke bloemen-grap bedenken..... ehm ehm nee schiet even niets te binnen helaas! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het zwaar, maar de resultaten mogen er zijn! We zullen dooooooooorgaan.....

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!