donderdag 7 februari 2013

Les Violettes


Wat een leuke reacties op mijn doodle van gisteren. Heel eerlijk gezegd is dit voor het eerste dat ik zo’n soort tekening maak. Voor de strakke ronde vormen heb ik doppen gebruikt. Dan gewoon daaromheen een cirkel trekken. De rest is allemaal zo uit de losse hand.
 
 
 
Vandaag weer heel ander blommenwerk. Naar een patroon van Hannie van Haakzaken, haakte ik een drietal viooltjes. Ik was op slag verliefd op dit bloempje. En dan hoort ie toch echt in dit "februari projectje" thuis.
 
 
 
Kon het niet laten ;) De schemering brengt vaak de mooiste luchten. 
Vanochtend toch weer even van de fiets gestapt.
 
 

9 opmerkingen:

  1. Mooie bloempjes! Maar die zijn niet gevouwen... Ben je ook vogeltjes aan het vouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie bloempjes en schitterende lucht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, viooltjes, vrolijke dankbare bloem, zeker van haakgaren!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fleurige viooltjes!!brengt het zonnetje in huis..
    Ben zelf verliefd op viooltjes...heb pas nog leuke oranje gekocht..
    Leuk dat je ons toch weer blij maakt met zo,n prachtige luchtfoto....dank je!
    Groetjes,,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zie ik daar stiekem 2 projecten naast elkaar? Die lucht is ook onweerstaanbaar. De violen fleuren de dag weer op.

    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. na je papieren bloem heb ik ook dit viooltje gehaakt en op een gehaakt vaashoesje gemaakt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb het gezien! Zo leuk dat ik je een beetje kan inspireren!

      Verwijderen
  7. Lekker fleurig in deze donkere dagen, heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!