zondag 10 februari 2013

Masking Tulip

Er wordt hier ijverig gefröbeld in Huize Sierkip. Alles wordt uit de kast gehaald voor het "februari project". Knippen, plakken, haken, naaien, ook tekenen en zelfs ... Nu ja, ik loop op de dingen vooruit.
Waar normaal nogal eens de angst dat het toch niet zal lukken, me belemmerde aan iets te beginnen wat ik nog nooit gedaan had, moet dat nu maar even opzij geschoven worden, want er moet toch wel elke dag een blommeke op mijn blog komen. Toch nuttig, zo'n projectje. Kom je erachter dat het met "dat zal wel niet lukken" allemaal nog best meevalt. Hoewel het af en toe ook helemaal mis gaat. Maar dan begin ik gewoon weer overnieuw.



Voor vandaag maakte ik een kaart met een Hollandse tulp, van masking tape. In deze tutorial, gevonden via Pinterest, wordt het heel duidelijk uitgelegd. Heel veel mogelijkheden! En daarbij dan weer heel veel redenen om nog wat van die leuke rolletjes aan te schaffen ;)
Tot morgen!

6 opmerkingen:

  1. Aha, dat kun je dus ook met masking tape! Elke keer als ik ze zie denk ik direct ook weer, wat moet ik er dan mee doen??? Maar je tulp is hartstikke goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o die brede tape met eh ja bloemen dus is mooi! Hoe simpel eigenlijk zoiets maken met tape. Je bloemen in vorige post zijn ook leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je krijgt wel leuke ideetjes van Pinterest!! Wat een leuke kaart.. met die mooie Hollandse tulp!!!


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer heel anders dan de voorgaande bloemen. Ook heel mooi en je hebt meteen een leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee..wat een leuk idee! Heb hier rolletjes zat liggen:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!