vrijdag 22 februari 2013

Happinez Flowers



Een collage moest het worden vandaag en dat is het ook geworden, alleen... een beetje anders dan ik in eerste instantie in gedachte had... goh, gebeurt me eigenlijk nooit... ;)
 
Ik heb me vandaag driemaal een slag in de rondte gewerkt om het allemaal op tijd af te hebben, bij daglicht op de foto te zetten en dan natuurlijk nog hier te posten.
Na de voorbereidingen voor wat ik in gedachte had, ging ik voor extra inspiratie natuurlijk even op Pinterest kijken en ja, toen veranderde het plan acuut. Eigenlijk heb ik het wel een beetje nagemaakt, maar ja, dat doe je met het haken van een bloemetje in feite ook, dus daar hebben we het niet over.
 
Ik had dan ook nog eens niet één van mijn handigste dagen. Na diverse klungeligheden begon het dan eindelijk ergens op te lijken. Met dit als eindresultaat en ik ben er geweldig blij mee, heb hem ook gelijk op de mini-ezel in de huiskamer gezet, ha!
Ik heb een doek zwart geschilderd (schittert helaas iets in het daglicht), met acrylverf voor de stelen gezorgd en de bloemen lekker geknipt en geplakt met een paar stukjes kadopapier en veel Happinez tijdschriftpapier. Ik ben er dan ook helemaal happy mee!
Tot morgen!


15 opmerkingen:

  1. o die is zeker mooi geworden! Het zwart met alle kleurtjes samen is leuk. Het is ook echt heel erg flow tijdschrift geworden qua stijl. Het naaldvilten bloemetje van vorig berichtje is ook leuk. Ik heb dat naaldvilten ook wel eens gedaan. Grappig. Weer eens kijken of ik die spulletjes ervan nog kan vinden. Wel lekker even afreageren idd :)
    Fijn dat hippo al is aangekomen (ach gossie hij had al een beetje overgewicht!). haha en nu komt er toch nog een feestje dus! Veel plezier dan maar alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, moet er dan ook nog blanke lak over om het houdbaar te houden of hoeft dat niet, ik vind het resultaat geweldig
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gut, daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht. Is misschien wel een slim idee, dank je!

      Verwijderen
  3. Daar straks zag ik nog de vrolijke oranje bloem en nu is er alweer een nieuwe! Heel mooi, deze collage. Groetjes van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een prachtige en kunstige bloemenpracht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwwwwwwwwwwwwwww wat enorm mooi zeg!!!!!!!! ♥ bloemkunstig nog aan toe!!!

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn leuk en je hebt er meteen voldoende gemaakt voor een hele week ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is gewoon kunst...hahaha...hij is écht prachtig Simone!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simone ik vind het prachtig zeg, pure Art.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi pronk stukje heb je gemaakt!!
    Helemaal super!!! En wat een goeie tip van Tineke om het een blank lak laagje te geven! Blijven de bloempjes hun kleur behouden.. en stijgt het alleen maar in waarde....
    Fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou je ziet niet dat je je dag niet had... het ziet er sprankelend uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!