woensdag 13 februari 2013

Schemerig moois...

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn "februari project". Ik word er helemaal blij van en het stimuleert om door te gaan. Want het valt af en toe niet mee om al dat gefröbel te combineren met mijn werk en alle andere verplichtingen. Het lezen van jullie blogs schiet er nogal bij in. Ik hoop dat later nog weer wat in te halen.

En dan wil ik nog wat vroege ochtend- en avondschemering delen. Mijn favoriete momenten van de dag. 


Afgelopen maandagochtend


Vandaag, einde van de middag, op weg naar huis


4 opmerkingen:

  1. Prachtige luchten vandaag, heb ze ook gezien! Je hebt ze goed weten te vangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blijft toch bijzonder he dat kleurtje zo in de lucht....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die eerste.. het lijkt wel een schilderij!! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    En je labeltjes en Valentijnsbloemen zijn ook erg leuk! Goed bezig nog steeds!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!