zondag 24 februari 2013

Sweet Pastel Spring Flowers

Om de winter blues en winter whites een beetje weg te nemen, heb ik voor vandaag zoete pastelbloemetjes, die je gelijk in lentestemming doen komen. Kan trouwens iedereen aanraden om een bloemenproject te beginnen, HET middel tegen winter blues, echt nergens last van. Lig wel compleet in de stress om de laatste bloemen af te krijgen, maar ach, ik heb in ieder geval geen winter blues ;)
 
De tas met bloemenaccessoires maakte ik in 2010.
Tot morgen!

7 opmerkingen:

  1. alleen al door naar jou project te komen kijken, heb ik al geen last van winterbleus...
    Maar eigenlijk heb ik daar nooit last van, en frobelen met vrolijke kleurtjes helpen daar zeker bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel hier overduidelijk de lente aankomen.
    Wat een mooie kleuren zeg, leuke foto`s.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad bloemen zijn zoooo leuk om te doen je wordt er helemaal vrolijk van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh..wat een leuke bloempjes!!!en dan die kleurtjes...wordt je gelijk vrolijk van!Winterblues?? Heb ik niet zo,n last van..ben in een lente stemming..ten eerste door jouw bloemen project..ten tweede..ben ik in gedachte al bezig met een jarige te zaaien..
    Fijne week...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke kleurtjes werken inderdaad goed tegen de winterblues!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je van deze kleuren niet vrolijk word, dan doen de bloemen zeker het werk.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!