donderdag 14 februari 2013

Valentine Flower... (put on your sunglasses...)

Bij Valentijnsdag hoort een Valentijns bloem. De kleur spat werkelijk van je scherm af, het doet bijna pijn aan je ogen. Het is signaalrood, maar wat is dat een onmogelijke kleur om fatsoenlijk op de foto te krijgen. Dat had ik van te voren niet helemaal bedacht, dus dan moet je je zonnebril maar even opzetten.


 
Op Pinterest (ja, alweer ;)) kwam ik dit vilten klavertje vier tegen. Hoewel de gebruikte vorm meer weg heeft van een snee knipbrood, doet het ook aan een hartje denken als het klavertje eenmaal af is. Ik dacht: ik doe hetzelfde maar dan met vijf sneeën knipbrood en dan krijg je dus een bloem. Een Valentijns bloem! Signaalrood!
Tot morgen!
Mini proef exemplaar
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje en de kleur is mooi. Heb vandaag ook eens op pinterest rondgewandeld, wat veeeeeeel wat je daar ziet... je zit zo een tijdje achter je laptop.
    Fijne avond in de sneeuw.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur is hart verwarmend...en het is een..ooh.. zo leuk bloempje!!!
    groetjes,,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja echt leuk, ook zonder zonnebril. Ik dacht al met lezen, klaverje 4?? Ik weer natellen.... nee toch echt 5 haha tja even verder lezen he. Maar leuk istie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooooi! Maak er een broche van: instant kleur in je outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve bloem. En de labels vind ik ook zo leuk. Groetjes en succes met de volgende bloemen, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!